vrijdag 24 oktober 2014

Nieuwe aanwinsten

Enkele weken terug was het stoffenspektakel in Gent. Ongelooflijk hoeveel je daar te zien krijgt en hoeveel ellebogenwerk je moet verrichten...
Na een uurtje kuieren was dit de buit:


De 2 buitenste stofjes zijn ribfluweeltjes en in het midden een stofje als voering voor het roze ribfluweel.

Vorige week vroeg mijn collega of ik nog iets nodig had uit de stoffenwinkel en dat ik kon meegaan als ik wou. Daarop kon ik natuurlijk geen nee zeggen! Onmiddellijk mijn boodschappenlijstje opgesteld en me dan deze week nog eens volledig laten gaan! Met mijn lijstje ging ik binnen en met nog meer stofjes ging ik weer buiten... Typisch...



De roze koetjes en het bloemetjesstofje zijn degene die ik niet kon laten liggen... Ik vond ze te schattig. Die kunnen altijd wel eens van pas komen :)
Het blauw zal dienen als voering van het blauwachtig ribfluweel van hierboven en de dino's, wel... Dat vertel ik later ;)

Eerder dit jaar kocht ik ook voor de eerste keer een stofje online. Om een toiletzak te maken voor manlief. Het stofje ligt er nog, de toiletzak zal er weldra van onder de naaimachine rollen!


Om voor ons grootste dochter een sjaal te voorzien heb ik ook nog wol gekocht. We gaan nog eens proberen breien... Het zijn gewoon rechte steken... Dat moet nog wel lukken... Een projectje voor in de luie zetel ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten